Ürünlerimi bana kim ulaştırmaktadır?
Satın aldığınız ürünlerin tamamı anlaşmalı olduğumuz Yurtiçi kargo firması ile sizlere teslim edilecektir. Satın aldığınız ürünler ve kargo süreçleri sizlere bilgilendirme e-postası ile ulaştırılmaktadır.
Ürünlerim bana ne zaman gönderilir?
Sipariş ettiğiniz ürünler eğer stoklarımızda var ise en fazla 2 iş günü içerisinde anlaşmalı kargo firmasına teslim edilecektir.
Sipariş ettiğim ürünlerin hepsi stoklarınızda bulunur mu?
İKMAL TEKNİK A.Ş. ürün portföyünde bulunan birçok ürün için stok tutmaktadır ancak stokta olmayan veya özel olarak istenen ürünler siparişiniz üzerine tedarik edilmektedir.
Ne kadar kargo ücreti ödeyeceğim?
Online.ikmal.com.tr anlaşmalı olduğu kargo firmalarının özel ücretlendirmelerine tabi tutulacaktır. Ödeyeceğiniz kargo tutarı, alışveriş esnasında adres bilgilerinizi girdikten sonra tarafınıza sepet içerisinde ‘Kargo Tutarı’ olarak belirtilecektir. Siparişinizi vermeden önce mutlaka ne kadar kargo ücreti ödeyeceğinizi görebilirsiniz.
Hediye göndermek istiyorum. Fatura adresini ayrı, teslimat adresini ayrı verebilir miyim?
Online alışveriş formunda fatura adresini ayrı, teslimat adresini ayrı olarak belirtebilirsiniz.
Siparişimi verdikten sonra durumunu nasıl takip ederim?
Online.ikmal.com.tr adresi üzerinden sipariş vermiş olduğunuz kullanıcı ile giriş yaptıktan sonra kullanıcı menüsü içerisinden Siparişlerim sekmesi altında siparişinizin durumunu takip edebilirsiniz. Siparişiniz oluşturulduğunda, onaylandığında ve kargo süreci başladığında ayrı ayrı bilgilendirme mesajları ile sizlere ulaşıyoruz.
Siparişiniz elinize ulaşmadı mı?
Siparişiniz ile ilgili sorunlarınız konusunda yardım almak için online@ikmal.com.tr adresine mail atabilir veya 0312 385 58 00 numaralı telefondan müşteri temsilcilerimizi arayabilirsiniz. Müşteri temsilcilerimiz sorununuz bize ulaştığı anda çözüm üretmek üzere harekete geçecektir.
Teslimat adresini sipariş verdikten sonra değiştirebilir miyim?
Eğer ürününüz henüz kargo firmasına verilmemiş ise sipariş verdikten sonra da teslimat adresini değiştirebilirsiniz. Bu durumda adres değişikliği bilgisini online@ikmal.com.tr e-posta adresine göndererek teslimat adresi değiştirme talebinizi bizlere iletmiş olursunuz.
Stokta olmayan ürün kaç günde temin edilir?
Stokta olmayan ürün için temin edici firmayla görüşülüp, temin ve teslim süresi tarafınıza Müşteri Hizmetleri tarafından bildirilecektir.